4 juni 2016

Avbruten HBB-paddling

Ingela Fahlgren från Piteå drog upp kajaken och bröt sin HBB-paddling (Havspaddlarnas blå band) efter 20 mil. Så här skriver hon själv:

Allt jag planerat har fungerat bättre än vad jag kunnat förvänta mig. Men jag inser att jag klarar inte av den omtalade ensamheten det innebär att paddla HBB själv. Jag känner en enorm tacksamhet över det stöd jag fått och ser nu fram emot att få komma hem och paddla med alla underbara paddelvänner. 
Ingela vid starten. Foto: Privat
Jag ser det inte som ett misslyckande utan är rätt stolt över att jag vågade utmana mig själv. Och stolt över mitt beslut att avbryta. Jag tar med mig denna erfarenhet och känner att jag har lärt mig något om mig själv. Känner att beslutet var rätt.

Vi kan redan nu avslöja att Ingela dyker upp under något paddelfika efter sommaren och berättar om sina erfarenheter. Bli medlem i e-postlistan eller prenumerera på bloggen via RSS eller e-post så missar du ingen kommande information.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar